Zajęcia fitnessu prowadzone są dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i czwartki od godz. 18.00-19.00 przez instruktora aerobiku i tańca sportowego Anetę Wrotyńską.


Zajęcia obejmują różne formy. Najczęściej stosowane to:

AEROBOX - trening rozwijający wytrzymałość siłową o dużej intensywności, prowadzony przy wykorzystywaniu elementów boksu i sztuk walki. Podstawą tych zajęć jest budowanie bezpiecznego i efektywnego treningu dzięki połączeniu siły, gibkości i elastyczności. Poprzez kontrolę oddechu i koncentrację uzyskujemy dodatkowy walor w postaci elementów relaksacji i kształtowania silnego umysłu.

AEROBOX + SHAPE - trening składający się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje choreografię Aeroboxową (opis powyżej), drugą zaś stanowi trening wzmacniający, ukierunkowany na wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych

TBC (TOTAL BODY CONDITIONING) - trening ogólnorozwojowy, ukierunkowany na rozwój orientacji przestrzennej, kondycji i koordynacji. Składa się z dwóch części - mocnej rozgrzewki oraz części wzmacniającej wszystkie partie mięśniowe.

STEP - zajęcia spalające tkankę tłuszczową oraz wzmacniające i ujędrniające dolne części ciała. Tutaj nie ma choreografii -wykorzystujemy sekwencje podstawowych kroków na stepie. Zajęcia mieszane, łączące trening kondycyjny i kształtujący. Zajęcia idealne dla osób chcących kształtować i ujędrniać ciało, poprawić wydolność oraz lubiących proste, ale bardzo intensywne ćwiczenia na stepie. Trening działa na mięśnie nóg, pośladków, wzmacnia układ sercowo- mięśniowy, a do tego poprawia kondycję i pomaga stracić zbędne kilogramy. Brak choreografii zapewnia komfort uczestnictwa w zajęciach, również osobom, które nie przepadają za tańcem i skomplikowanymi układami tanecznymi na zajęciach. Podstawowe kroki oraz jednoczesne używanie hantli umożliwiają efektywne spalanie tkanki tłuszczowej oraz przyspieszenie metabolizmu.


TBC CARDIO - zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, tubingi, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, po prostu zgrabną sylwetką

ABT - forma ćwiczeń, której głównym celem jest usunięcieniechcianego cellulitu, który najczęściej pojawia się na pośladkach, udach i biodrach. Zajęcia dające rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu tych części ciała. Bardzo dynamiczna rozgrzewka poprzedza ćwiczenia wzmacniające wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z celullitem. Regularnie podejmowany pomaga osiągnąć piękne i gładkie ciało. Doskonałe rezultaty w walce z cellulitem! Intensywne zajęcia ujędrniające ciało, wysmuklające sylwetkęi rzeźbiace mięśnie brzucha,pozwoli uzyskać idealnie płaski brzuch.

AERODANCE - jest to połączenie tańca z aerobikiem. Zadaniem głównym zajęć jest nauczenie się układu choreograficznego, który w całkowity sposób jest metodycznie rozłożony na części pierwsze. Każdy może spróbować tej formy Fitness. Dzięki zaangażowaniu nawet nie czujesz, że spalasz tkankę tłuszczową.


BODY SCULPT – idealne ciało - trening obejmujący wszystkie partie ciała. Intensywny ze względu na dużą ilość powtórzeń, dzięki czemu spalasz tłuszcz oraz wzmacniasz i rzeźbisz swoje ciało. Na zajęciach wykorzystywane są taśmy, hantelki, obciążenia na nogi. W tej lekcji nie zapomina się o kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej, przedramion czy łydek. Rozbudowana część z ćwiczeniami mięśni brzucha pozwoli uzyskać idealnie płaski brzuch.